Organisatie & Historie

Cultuur 'Gewoon uitzonderlijk'

Onze cultuur is te beschrijven als gewoon uitzonderlijk. Natuurlijk is uitzonderlijk niet de gewoonste zaak van de wereld,  maar dat is wel precies het geheim van onze organisatiecultuur. Uitzonderlijke medewerkers, uitzonderlijk beleid, uitzonderlijke benadering. Onze uitzonderlijke benadering komt met name tot uiting bij onze uitzonderlijk (gewone) producten zoals kantoorartikelen. Gewone artikelen, maar de professionele omni-channel benadering is uniek. Het gaan dan niet alleen om sales en service voor 100% tevreden klanten. Het gaat ook om ontwikkeling en innovaties hierin. Dingen steeds beter te doen, door zelf steeds beter te worden.

Ons uitzonderlijke beleid is gebaseerd op tweerichtingsverkeer, goed werknemerschap en goed werkgeverschap. Zoals de betrokkenheid en benaderbaarheid van de directie, de flexibiliteit richting medewerkers, de mogelijkheid om daadwerkelijk mee te denken en kritische feedback te leveren, de platte structuur met verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Onze uitzonderlijke medewerkers zijn het grootste kapitaal wat aanwezig is (Human Capital). Medewerkers maken het verschil. Onze medewerkers tonen betrokkenheid, hebben de drive om resultaat te boeken en willen zich zonder uitzondering ontwikkelen, wij zeggen dan ook altijd: 

WIJ ONTWIKKELEN. Onszelf, en daarmee ons bedrijf.

 

Missie

De hoogste service en besparing realiseren aan 100% tevreden klanten. Uitzonderlijk goed in gewone producten zijn.


Visie

De grootste en klantvriendelijkste leverancier van benodigdheden voor detailhandel, horeca en mkb in de Benelux.


Feiten en Cijfers:

  • 2004: oprichting Paper Palace, de huidige directeur Marcel van der Logt gaat op zoek naar de eerste klanten, hij verkoopt kassarollen en pinrollen aan winkeliers
  • 2006: ca. 2.500 klanten, uitbreiding van het assortiment met inktlinten, kopieerpapier, cartridges, toners, prijskaarten en zelfklevende etiketten
  • 2008: ca. 7.500 klanten, 9 medewerkers, uitbreiding van het assortiment met facilitaire producten, winkelmaterialen, cateringproducten en kantoorartikelen
  • 2009: ca. 11.000 klanten, naamswijziging naar Office Palace.nl, verhuizing naar nieuwbouw locatie, totaal ca. 900 m2, verdere uitbreiding van het totaalassortiment om u nog beter van dienst te kunnen zijn.
  • 2011: ca. 18.000 klanten, 18 medewerkers en en uitbreiding van het assortiment met een volledig pakket aan sign- en displayproducten en verbruiksartikelen voor de horeca.
  • 2013: ca. 27.000 klanten, 25 medewerkers, interne automatisering, cijfer 8,9 op klanttevredenheid.
  • 2015: ca. 50.000 klanten, 32 medewerkers, vernieuwing van de huisstijl, vernieuwing website en verhuizing naar een locatie van bijna 6.000 m2.
  • 2016-2020: de verwachting voor de komende jaren is enorm positief, het personeelsbestand gaat groeien naar ca. 60 medewerkers, en binnen deze termijn verwachten wij onze 100.000e klant te verwelkomen.