Veelgestelde vragen
U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Daarnaast kunt u ons elke werkdag van 08:30 uur tot 18:30 uur bereiken via telefoon en chat.
- Vooruitbetaling
Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren. - iDeal
Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay. - Creditcard
Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay. - Op factuur
Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
Kijk hiervoor eventueel ook bij: 'Ruilen en retourneren'.
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail: verkoop@officepalace.nl
of door te bellen naar de klantenservice: +31 (0)76 - 504 16 84
Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens reguliere kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken van deze kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij houden van vragen, dus neemt u gerust contact met ons op. Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag verder. U kunt ons op verschillende manieren bereiken:
Telefoonnummer: +31 (0)76 - 5041684
Telefonische bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:30 uur
Chat bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:30 uur
E-mail: verkoop@officepalace.nl
Wij hopen u snel van dienst te mogen zijn.
Afhankelijk van uw orderbedrag rekent Office Palace.nl een bijdrage in de administratie- en verzendkosten in Nederland en in België:
- € 6,95 (exclusief BTW) verzendkosten bij bestellingen lager dan € 75,- (exclusief BTW)
- Gratis bezorging bij bestellingen vanaf € 75,- (exclusief BTW)