0 Vergelijken

Veelgestelde vragen

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Daarnaast kunt u ons elke werkdag van 08:30 uur tot 18:30 uur bereiken via telefoon en chat. 

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Kijk hiervoor eventueel ook bij: 'Ruilen en retourneren'.

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail: verkoop@officepalace.nl

of door te bellen naar de klantenservice: +31 (0)76 - 504 16 84

Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens reguliere kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken van deze kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

Wij houden van vragen, dus neemt u gerust contact met ons op. Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag verder. U kunt ons op verschillende manieren bereiken:

Telefoonnummer: +31 (0)76 - 5041684  
Telefonische bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:30 uur
Chat bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:30 uur
E-mail: verkoop@officepalace.nl

Wij hopen u snel van dienst te mogen zijn.

Afhankelijk van uw orderbedrag rekent Office Palace.nl een bijdrage in de administratie- en verzendkosten in Nederland en in België: 

  • € 6,95 (exclusief BTW) verzendkosten bij bestellingen lager dan € 75,- (exclusief BTW)
  • Gratis bezorging bij bestellingen vanaf € 75,- (exclusief BTW)