0 Vergelijken

Niet goed? Geld terug garantie

Bij Office Palace heeft u 14 dagen recht op niet-goed-geld-terug garantie.

Wanneer een product niet aan uw kwaliteitseisen voldoet dan kunt u (zonder een reden hiervoor op te geven) aanspraak hierop maken. Deze 14 dagen gaan in na ontvangst van uw bestelling. Indien u hier gebruik van maakt dan leveren wij kosteloos een vervangend product.

Wilt u uw aankoop liever ruilen voor een ander willekeurig product of wilt u graag crediteren? Dat is ook zeker mogelijk. Hiervoor stuurt u een e-mail naar: verkoop@officepalace.nl

Vermeld in het onderwerp a.u.b. duidelijk uw factuurnummer en geef aan welk product u graag wilt retourneren. Wanneer u op de link klikt dan kunt u het standaard formulier aanvullen en de optie selecteren waar u gebruik van wilt maken door de overige opties weg te halen.

 

Wat moet ik doen wanneer ik mijn retour heb doorgegeven?

Nadat u uw retour heeft aangemeld, sturen wij u per e-mail een retournummer en retouradres.

Wij verzoeken u om de producten degelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen en deze vervolgens naar het retouradres te versturen. Na ontvangst en controle wordt uw vervangende bestelling verstuurd of ontvangt u een creditfactuur.

Met betrekking tot de retourkosten hanteren wij de volgende richtlijnen:

 

Verkeerd geleverd (foutje door ons)

De retourkosten zijn voor rekening van Office Palace. De producten worden door onze bezorger bij u opgehaald. U ontvangt telefonisch of per e-mail de exacte retourprocedure, afgestemd op uw wensen en situatie.

 

Verkeerd besteld (foutje door u) 

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Dit geldt ook voor retouren die vallen onder onze niet-goed-geld-terug garantie.

Producten dienen ongeopend in de originele verpakking te worden geretourneerd. Wij verzoeken u om de producten degelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen. De retourprocedure krijgt uw na uw aanvraag per e-mail toegestuurd. U kunt er o.a. voor kiezen om de producten zelf te retourneren of om deze door onze bezorger op te laten halen. Wanneer u voor ophalen door onze bezorger kiest dan zijn de kosten hiervoor €30,-. 

Let op: Maatwerkproducten en producten die wij speciaal voor u besteld hebben, kunnen niet geretourneerd worden. 

 

Is het product defect?

Dat is erg vervelend! Bij een defect kunt u het product daarom kosteloos retourneren. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per e-mail toegestuurd. De procedure zal afgestemd zijn op uw persoonlijke wensen en situatie. Wij zijn natuurlijk niet voor niets uitzonderlijk.

Wij verzoeken u om uw product (ook als er sprake is van een defect) altijd goed en degelijk te verpakken om verdere beschadigingen te voorkomen.

 

Wat is het garantietermijn?

De garantietermijn is bij Office Palace altijd minimaal 3 maanden. Langere garantietermijnen staan op onze website aangegeven of in de documentatie die u bij uw bestelling ontvangt. 

Garantie op machines en apparaten verloopt (tenzij anders overeengekomen) via het merk van het betreffende product.

Hoe maakt u gebruik van garantie?

U kunt uw aanvraag sturen naar verkoop@officepalace.nl

Vermeld uw ordernummer in het onderwerp en geef aan wat er precies defect is met een duidelijke omschrijving. Vaak is een digitale foto van het defect hiervoor de beste oplossing. Deze kunt u als bijlage toevoegen in uw e-mail. Wanneer u op de link klikt dan kunt u het formulier zo uitgebreid mogelijk invullen en vervolgens versturen.