Aangepaste levertijden feestdagen
In verband met de komende feestdagen vinden er geen orderverwerkingen en leveringen plaatst op maandag 10 april, donderdag 27 april, donderdag 18 mei en maandag 29 mei. De leverdata zullen hiermee een dag opschuiven, houd hier rekening mee bij je bestelling.
Standaard levertijd:
Wij bezorgen via DHL op maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur.
Op zaterdag is levering in winkelkernen mogelijk tegen een toeslag. Deze toeslag is €15,- excl BTW.
Geen zorgen; wij berichten u tijdig mocht er een product onverwachts helaas niet meer (of tijdelijk niet meer) leverbaar is.
Wij denken bovendien graag in oplossingen; daarom zoeken wij (indien wenselijk) altijd naar een passend alternatief.
Afhankelijk van uw orderbedrag rekent Office Palace een bijdrage in de administratie- en verzendkosten:
In de winkelwagen ziet u de verzendkosten vermeld staan. Deze zijn eenmalig per order. Elke zending is verzekerd voor schade en/of diefstal, de kosten hiervan zijn inbegrepen in de hierna genoemde order- en verzendkosten. Deze verzendkosten zijn uw bijdrage aan de gemaakte kosten en afhankelijk van het orderbedrag. Voor verzending naar België gelden dezelfde verzendkosten en meestal dezelfde verzendtijd als binnen Nederland. Bij bestellingen met een orderwaarde tot € 75,- word €6,95 verzendkosten in rekening gebracht, bij bestellingen vanaf € 75,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht en is het bezorgen gratis.
De vervoerders bezorgen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.
De vervoerders kiezen hun eigen schema voor de bezorging. Houdt er rekening mee dat u op het afleveradres op werkdagen van 9.00 tot en met 17.00 uur aanwezig moet zijn om de zending in ontvangst te nemen. U kunt het pakket het beste op een zakelijk adres laten afleveren. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen. Indien de vervoerder langskomt terwijl er niemand aanwezig is, dan doet zij meestal een kaart in de bus met daarop de contactgegevens voor een nieuwe afspraak. U kunt dan eventueel ook afspreken om het pakket af te halen in het depot. Indien u niet reageert, dan bieden zij de zending de eerstvolgende werkdag aan. Indien er dan niemand aanwezig is, blijft de zending maximaal een week in het depot liggen. De zending komt daarna retour naar het magazijn, hierbij berekenen wij minimaal 10% retourkosten.
Belangrijk: voor uw eigen bescherming verwachten wij uw persoonlijke handtekening bij het accepteren van de zending, zowel bij zakelijke- als particuliere adressen. Indien u niet in staat bent om zelf te tekenen voor ontvangst van de order, kunnen wij de levering niet garanderen. U bent zelf verantwoordelijk voor derden die voor ontvangst tekenen op het door u opgegeven afleveradres.
Artikelen die verkeerd besteld zijn moeten binnen 14 dagen in originele, onbeschadigde en gesloten verpakking aan ons geretourneerd worden.
Indien de goederen reeds zijn voldaan wordt het desbetreffende bedrag, binnen 30 werkdagen aan u overgemaakt. Aanvullende voorwaarden vindt u op ons RMA formulier. Deze kunt u vinden onder uw accountgegevens.
Adres gegevens:
Office Palace
Schellingstraat 22
4879 NK Etten-Leur
Nederland
KVK: 20115806
BTW: NL8187.31.540.B01
BANK: NL57 ABNA 0408 8514 30
Bestellingen die zwaarder zijn dan 200 kg worden geleverd op een europallet.
De levertijd van een palletzending varieert tussen 1 en 2 werkdagen.